چلو پاکستان – حصہ 3

شوکت عزیز صاحب بینکر تھے… انہیں یہاں مسٹر2% کے نام سے جانا جاتا ہے… وہ ہمارے معاشرے کو لیزنگ اور انسٹالمنٹ  بمع سود کی لعنت دے گئے… انہوں نے ملک ویسے چلایا جیسے ایک بنک چلایا جاتا ہے… ہر وہ شخص جو کبھی موٹر سایکل خریدنے کی استطاعت نہیں رکھتا تھا… اب کار لے کر روڈ پر گھوم رہا ہے… یہ سمجھ نہیں آئی کہ یہ لوگ کار چلانا افورڈ کیسے کر سکتے ہیں… ایک طرف ہم مہنگائی کا رونا روتے ہیں لیکن دوسری طرف آپ لاہور کے کسی بھی ریسٹورنٹ میں چلے جایں تو آپ کو سیٹ ملنے کا انتظار کرنا پڑتا ہے… کسی شوپنگ سنٹر چلے جایں تو ہر جگہ کسٹمرز کی لاین لگی ہوتی ہیں… روڈز پر اچھی سی اچھی کار نظر آیگی… ٹھیک ہے صاحب استطاعت لوگ بھی ہونگے… لیکن غربت کی ریشو تو زیادہ ہے… پھر جب ہم سنتے ہیں لوگوں کے منہ سے اور میڈیا سے… جب حقیقت میں لاہور کی روڈز پر نکلتے ہیں تو جھوٹ کیوں لگتا ہے… کیا چینی اور آٹا اکونومی پرکھنے کا پیمانہ ہو گیا ہے… یا بقول پرویز مشرف صاحب، موبایل صارفین کی تعداد اکونومی کےمضبوط ہونے کا تعین کرتے ہیں..
ہمارے معاشرے کی قول اور فعل میں اتنا تضاد کیوں ہے… ہم جو کہتے ہیں وہ جھوٹ کیوں نظر آتا ہے اور جو سب کرتے ہیں وہ آرٹفیشل کیوں نظر آتا ہے… 
(جاری ہے)

About عمران اقبال

میں آدمی عام سا۔۔۔ اک قصہ نا تمام سا۔۔۔ نہ لہجہ بے مثال سا۔۔۔ نہ بات میں کمال سا۔۔۔ ہوں دیکھنے میں عام سا۔۔۔ اداسیوں کی شام سا۔۔۔ جیسے اک راز سا۔۔۔ خود سے بے نیاز سا۔۔۔ نہ ماہ جبینوں سے ربط ہے۔۔۔ نہ شہرتوں کا خبط سا۔۔۔ رانجھا، نا قیس ہوں انشا، نا فیض ہوں۔۔۔ میں پیکر اخلاص ہوں۔۔۔ وفا، دعا اور آس ہوں۔۔۔ میں شخص خود شناس ہوں۔۔۔ اب تم ہی کرو فیصلہ۔۔۔ میں آدمی ہوں عام سا۔۔۔ یا پھر بہت ہی “خاص” ہوں۔۔۔ عمران اقبال کی تمام پوسٹیں دیکھیں

One response to “چلو پاکستان – حصہ 3

جواب دیں

