“اسلامی” جمہوریہ پاکستان

تو اب یقین آ ہی گیا۔۔۔ کہ ہمارے ملک “اسلامی جمہوریہ پاکستان” کے صرف نام کے ساتھ ہی اسلام آتا ہے۔۔۔ ہم “اسلام” کا نام استعمال تو کر رہے ہیں لیکن نا تو ہم پیغمبر اسلام صل اللہ علیہ وسلم کو مانتے ہیں اور نا ہی ان کی تعلیمات کو۔۔۔ ہم نا ہی قران کو جانتے ہیں اور نا ہی قران کی مانتے ہیں۔۔۔ مثال کے طور پر:

1) “اسلامی جمہوریہ پاکستان” کے مسلمان وزیر داخلہ جناب رحمن ملک صاحب “سورۃ اخلاص” سے نا واقف ہیں۔۔۔ “سورہ اخلاص” جیسی چھوٹی سورت انہیں یاد نہیں تو نماز میں کوئی اور سورت کیسے پڑھتے ہونگے۔۔۔ بشرطیکہ نماز پڑھتے ہیں۔۔۔

2) مسلم لیگ (ن) اور متحدہ قومی موومنٹ کے رہنما جیسے اپنے اپنے باپوں کا دفاع کر رہے ہیں اور ذاتیات پر اتر آئے ہیں ویسے تو انہوں نے رسول اللہ صل اللہ علیہ وسلم کی شان میں یورپ کی گستاخی پر مذمت بھی نہیں کی۔۔۔ تو میرے لیے تو یہی ثابت ہوتا ہے کہ ان ڈراموں کے لیے نواز شریف اور الطاف حسین جیسے منافق ہی پیغمبر ہیں (نعوذباللہ)۔۔۔

3) زرداری صاحب بھٹو کی قبر پر کھڑے ہو کر یہ بکواس کر رہے ہیں کہ “اس قبر والے کی عبادت کروِِ، یہ تمھاری دعائیں قبول کروائیں گے”۔۔۔ اب اس سے بڑھ کر شرک کیا ہوگا۔۔۔جب ملک کا صدر ہی مسلمان کے نام پر دھبہ ہے تو میں عام عوام سے کیا توقع رکھوں۔۔۔

جناب میرے لیے اب یہ ملک “اسلامی” نہیں رہا۔۔۔ میرے لیے یہ صرف جمہوریہ پاکستان ہی رہ گیا ہے۔۔۔ مجھے شرم آ رہی ہے کہ میرے جیسے عام لوگ ان لیڈروں کو ووٹ دے کر بار بار حکومت میں لا رہے ہیں جنہیں نا تو اسلام سے کوئی غرض ہے اور نا پاکستان سے۔۔۔

About عمران اقبال

میں آدمی عام سا۔۔۔ اک قصہ نا تمام سا۔۔۔ نہ لہجہ بے مثال سا۔۔۔ نہ بات میں کمال سا۔۔۔ ہوں دیکھنے میں عام سا۔۔۔ اداسیوں کی شام سا۔۔۔ جیسے اک راز سا۔۔۔ خود سے بے نیاز سا۔۔۔ نہ ماہ جبینوں سے ربط ہے۔۔۔ نہ شہرتوں کا خبط سا۔۔۔ رانجھا، نا قیس ہوں انشا، نا فیض ہوں۔۔۔ میں پیکر اخلاص ہوں۔۔۔ وفا، دعا اور آس ہوں۔۔۔ میں شخص خود شناس ہوں۔۔۔ اب تم ہی کرو فیصلہ۔۔۔ میں آدمی ہوں عام سا۔۔۔ یا پھر بہت ہی “خاص” ہوں۔۔۔ عمران اقبال کی تمام پوسٹیں دیکھیں

7 responses to ““اسلامی” جمہوریہ پاکستان

جواب دیں

