وقار اعظم اور میرا نیا بلاگ

میرے نئے بلاگ پر خوش آمدید

وقار اعظم بڑا ہی اچھا آدمی ہے۔۔۔ مجھ سے آج تک ملا بھی نہیں۔۔۔ فیس بک پر کبھی کبھی گپ لگ جاتی ہے۔۔۔ ہاں ایک چیز جو ہم دونوں میں مشترکہ ہے، وہ  ہماری سوچ ہے۔۔۔ وہ کچھ زیادہ ہی صلاحیتوں سے مالا مال بندہ ہے۔۔۔ اللہ کا خاص کرم تو ہے ہی اس پر، لیکن شاید بندے نے محنت بھی بڑی کی لگتی ہے۔۔۔۔

کافی عرصے سے میں اپنے بلاگ کو کچھ “ پروفیشنل” لک دینا چاہ رہا تھا۔۔۔ وقار اعظم نے مشورہ کیا کہ اپنا نیا بلاگ بنالوں، ایک آزاد سروس پرووایڈر سے۔۔۔ تو  جناب نیا بلاگ بنا لیا۔۔۔ بڑا آسان کام تھا اپنے نام کے ساتھ رجسٹریشن کرنا۔۔۔ لیکن مسئلہ تو بعد میں اٹھا کہ بھیا، ہمیں تو ڈیزائنگ کا “الف سے ذیڈ” تک کچھ نہیں آتا۔۔۔ وقار اعظم پھر سے مدد کے لیے آ ٹپکا۔۔۔ اور سب کچھ سیٹ کر دیا۔۔۔ اور نیا بلاگ کچھ ہی دیر میں چلتا کیا، تھیم بھی ڈال دی اور اردو بھی انسٹال کر دی۔۔۔ شکریہ وقار۔۔۔

اب مجھے وقار اعظم، اپنا نیا بلاگ اور نئے بلاگ کی نئی شکل بہت پسند آئی ہے۔۔۔ وقار اعظم اس لیے کہ سائیں بندہ ہے۔۔۔ سب کی مدد کے لیے کھڑا ہو جاتا ہے۔۔۔ بلکہ بیٹھا بیٹھا مدد کر دیتا ہے۔۔۔ نیا بلاگ اس لیے پسند ہے کہ نیا ہے تو پسند آنا ہی چاہیے۔۔۔ نوی نکور چیز کسے اچھی نہیں لگتی۔۔۔ اور نئے بلاگ کی شکل کی تو کیا ہی بات ہے۔۔۔ اچھی شکل کا تو میں ویسا ہی دیوانہ ہوں۔۔۔

اب بات یہ ہے کہ ہم اپنے “ورڈ پریس” کے بلاگ کو کہہ رہے ہیں “خدا حافظ”۔۔۔ اور لکھنا لکھانا، پڑھنا پڑھانا رہے گا نئے بلاگ میں۔۔۔ اردو سیارہ والوں کو ایک ای میل بھیج دی کہ جناب ایڈریس میں تبدیلی کر دیں۔۔۔ اب پتا نہیں کہ کب تبدیلی ہوگی۔۔۔

آپ سب سے بھی درخواست ہے کہ اگر کسی مہربان نے بلاگ رول یا براوزر کے فیورٹس میں (اس کی توقع کم ہی ہے، لیکن پھر بھی۔۔۔) اگر میرا بلاگ محفوظ کیا ہے تو اس کا لنک تبدیل کر دیں۔۔۔

براہ مہربانی میرے پرانے بلاگ پر اب مزید تبصرے مت کیجیے۔۔۔ میری ساری پرانی تحاریر آپ کو اس بلاگ پر بھی ملیں گی۔۔۔ یہاں آئیے اور اپنے مفید تبصروں سے نوازیں۔۔۔  

نئے بلاگ کا ایڈریس یہ ہے: http://www.emraaniqbal.com

 

 

Advertisements

About عمران اقبال

میں آدمی عام سا۔۔۔ اک قصہ نا تمام سا۔۔۔ نہ لہجہ بے مثال سا۔۔۔ نہ بات میں کمال سا۔۔۔ ہوں دیکھنے میں عام سا۔۔۔ اداسیوں کی شام سا۔۔۔ جیسے اک راز سا۔۔۔ خود سے بے نیاز سا۔۔۔ نہ ماہ جبینوں سے ربط ہے۔۔۔ نہ شہرتوں کا خبط سا۔۔۔ رانجھا، نا قیس ہوں انشا، نا فیض ہوں۔۔۔ میں پیکر اخلاص ہوں۔۔۔ وفا، دعا اور آس ہوں۔۔۔ میں شخص خود شناس ہوں۔۔۔ اب تم ہی کرو فیصلہ۔۔۔ میں آدمی ہوں عام سا۔۔۔ یا پھر بہت ہی “خاص” ہوں۔۔۔ عمران اقبال کی تمام پوسٹیں دیکھیں

16 responses to “وقار اعظم اور میرا نیا بلاگ

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: